step outside and get real' high

vet faktiskt inte vad det är som händer med mig. Är så galet trött hela tiden, varje vecka, varje dag, varje timme. Somnar nästan på lektionerna, går hem direkt efter skolan för att ramla ner i sängen, undviker att träffa folk på helgerna för jag orkar verkligen inte. Helgerna är underbara för jag kan somna vid tio på fredagkvällen, sova tills jag vaknar av mig själv tolv timmar senare, ta det lugnt hela dagen och sova till tolv på söndagen också.
 
Jag hatar det. Har provat allt. Rör mig i dagsljus på dagarna, tränar, äter, sover, sover, sover. Går och lägger mig tidigt eller senare, provar att sova i nio, åtta, tolv timmar. Trött hur jag än gör. Orkar inte vara en zombie längre. Orkar ingenting och det är så sjukt sorgligt.
 
måste bara ge er en bild på mitt hår också. ser ut som det troll jag känner mig som nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback